Thaiboksen als een malle - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lady Boy - WaarBenJij.nu Thaiboksen als een malle - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lady Boy - WaarBenJij.nu

Thaiboksen als een malle

Blijf op de hoogte en volg Lady

23 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Thailand is de bakermat van het Thaiboksen en daarom dus de beste plek om ‘geschopt’ te worden. En omdat we toch in Thailand zijn leek het ons leuk om een gala bij te wonen van Superpro Samui, allebei zijn we immers niet vies van een beetje schoppen en slaan.
Het hoogtepunt van dit gala was toch wel dat ik ook mee mocht doen, Hebe wou het liever niet hebben, maar na wat overredingskracht mocht ik toch meedoen .
Het was wel afzien in de hal, dit had mede te maken met de hitte, waar temperaturen ruim boven de 30 graden de normaalste zaak van de wereld zijn.
Pfff....! Wat was ik doorweekt van het (angst)zweet en ontzettend vermoeid na deze inspirerende wedstrijd!
Helaas kwam ik er niet uit zonder kleerscheuren..
Blauwe gevoelige schenen, opgezette wreef en een verknaakt gezicht waren het eindresultaat en ik kwam hier eigenlijk pas achter op de dag van vertrek naar de volgende plek in Thailand, toen we onze slippertjes weer moesten omruilen voor schoenen en ik hierdoor moeilijk mijn rechter schoen aan kreeg!
Eigenlijk verlangen ik weer naar zo’n heerlijke Thaise massage waar je dubbel gevouwen word door de vrouwelijke (Ahum) masseuses die denken dat je heel erg lenig bent!

Kup kum kup!
LadyBoy