Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lady Boy - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lady Boy - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Blijf op de hoogte en volg Lady

21 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Goedenavond vanuit het paradijselijke white sand beach resort op Koh Chang. De afgelopen 6 dagen hebben we vrij weinig gedaan, maar wat is nieuw.
We hebben ons proberen te vermaken met de zon, zee en het strand, maar echt lukken wou dat niet. Hebe had op Koh Khood al kennis gemaakt met de zogenaamde 'travellers disease'' zoals de 'Lonely Planet' het zo mooi benoemt' kort gezegd, je lichaam is niet bestand tegen de hier voorkomende bacteriën en andere invloeden (Lees hondenvoer, of hoe je het eten dan ook maar kunt noemen).
En dat uit zich door alles wat er in je maag zit te lozen, op alle manieren denkbaar, dus ons witte strand voor het hutje werd van wit naar bruin gekleurd.
Hebe was er op de laatste dag Koh Khood vanaf en vrolijk gingen we verder, tot dinsdag nacht op Koh Chang, toen ging het bij mij mis, bij mij hebben we de hulp in moeten roepen van de antibiotica, want mijn lichaam ging het alleen niet redden, en drank hielp ook niet. Vanavond de laatste pil en eigenlijk voel ik me inmiddels weer top, dus laat de drankjes maar weer komen! Das maar goed ook want morgen gaan we door naar Koh Wai daar blijven we drie nachten om vervolgens door te gaan naar Koh Mak waar we ook drie nachten verblijven. Dat wordt voornamelijk snorkelen maar op Koh Mak kunnen we ook fietsen, niet dat we dat gaan doen, maar toch.

Koh Chang is behoorlijk groot en doet ons denken aan Phuket, maar is veel minder relax, vooral waar wij zitten, tis een behoorlijke uithoek waar alle russen naar toe gaan, dat maakt dat het strand hier praktisch niet begaanbaar is en als je de drukte wil opzoeken kan dat ook met een strandwandeling van een kwartier zit je midden in 1 van de centra's hier.
Goed, wij hebben net onze groene curry, Fried Rice en cashew chicken op, en de eigenaar van het resort begint weer aan zijn dagelijkse zing momentje, het is dat hij de eigenaar is, ik denk dat ie anders zou worden ontslagen of vermoord, want zingen kan hij eigenlijk niet.
Hierna volgt de dagelijkse Fire show, best spectaculair, jammer alleen van de diesel stank, want dat zorgt ervoor dat de groene curry weer wordt recycled.
Tot snel en bedankt voor het lezen en jullie reacties!